Obxectivos

Ciencia Educación Infantil


 

  • Adquirir actitudes positivas fronte ás distintas actividades e experiencias científicas que se presentan na aula.
  • Observar como o uso de rodas facilita a traslación dos obxectos..
  • Iniciarse na formulación de hipóteses, buscando respostas e explicacións.
  • Descubrir, coñecer e vivir o xogo como medio que favorece un achegamento progresivo á ciencia.
  • Experimentar o comportamento de distintos obxectos que rodan en función da súa masa, forma e velocidade.
  • Recoñecer a existencia de dispositivos que funcionan con movemento circular.
  • Descubrir a importancia tecnolóxica do movemento circular no seu contorno.
  • Establecer dende a percepción individual diferentes formas de movemento do corpo: xirando, rodando, botando, en traxectoria circular...
  • Observar e experimentar o rodamento e a fricción como parte do propio movemento.
  • Observar e reflexionar sobre a relación existente entre o grao de inclinación dunha pendente e a distancia e velocidade que acada un obxecto.
  • Aumentar o vocabulario científico.
  • Utilizar as diversas linguaxes como instrumento de comunicación.

AUTORES


GRUPO DE TRABALLO "TORQUE"

Silvia González Vilariño

Sandra Otero Lemos

Sandra Real Nimo

Laura Valiño Lemos

Mª Dolores Vázquez

Mª Ángeles Vidal López

RECOÑECEMENTOS


"XOGANDO COA LUZ"

1º PREMIO DA IV EDICIÓN PREMIOS EDUCACOMPOSTELA, SANTIAGO 2008.

"UNHA OLLADA CARA O PASADO"

2º PREMIOS Mª BARBEITO INNOVACIÓN E EXPERIENCIA PEDAGÓXICA, SANTIAGO 2009.

"LLEVANDO LA CIENCIA A LA EDUCACIÓN INFANTIL"

MENCIÓN DE HONOR. CIENCIA EN ACCIÓN EDICIÓN 10, GRANADA 2009.

LIGAZÓNS


Pagciencia

Lamap

Cienciacreativa

Escolares

Cienciart

El poema de los átomos

Monumento al átomo

Experimentos de física

Tsunami


© Angeles Vidal & Ramon Cid - vidal@edu.xunta.es 

···