Ciencia Educación Infantil
ALGUNHAS ACTIVIDADES
Recanto científico Neste recanto os nenos e nenas experimentan libremente con pelotas, coches, tubos, rampas, instrumentos musicais... Poden así observar que obxectos rodan, cales non, cales xiran, que pasa cando baixan por un plano inclinado… |
Clasificar os materiais Clasificamos os materiais que temos na clase (pelotas, tubos, caixas, tapas…). Fan hipóteses sobre cales rodan, cales non rodan e por que. Despois facemos unha táboa, onde poñemos nun lado os que rodan e noutro os que non o fan.
Conclusións:
|
|
Xirar e rodar Despois de observar diferentes obxectos (trompos, pelotas, ventiladores, rodas…) establecen cales son os que xiran e cales os que rodan. Vemos cal é a diferenza entre xirar e rodar. As súas hipóteses:
Conclusións:
|
|
Planos inclinados Deixamos caer distintos obxectos por planos inclinados. Facemos preguntas como: cal roda máis rápido nun plano inclinado? Cal tirará o valado? 1º Démoslle a botella con pedras e outra baleira. As súas hipóteses:
Conclusións:
|
|
Máquinas rodantes Construcción de obxectos que roden con distintos materias (cartóns de leite, caixas de zapatos… con eixes e rodas diferentes |
AUTORES GRUPO DE TRABALLO "TORQUE" Silvia González Vilariño Sandra Otero Lemos Sandra Real Nimo Laura Valiño Lemos Mª Dolores Vázquez Mª Ángeles Vidal López |
RECOÑECEMENTOS "XOGANDO COA LUZ" 1º PREMIO DA IV EDICIÓN PREMIOS EDUCACOMPOSTELA, SANTIAGO 2008. "UNHA OLLADA CARA O PASADO" 2º PREMIOS Mª BARBEITO INNOVACIÓN E EXPERIENCIA PEDAGÓXICA, SANTIAGO 2009. "LLEVANDO LA CIENCIA A LA EDUCACIÓN INFANTIL" MENCIÓN DE HONOR. CIENCIA EN ACCIÓN EDICIÓN 10, GRANADA 2009. |
LIGAZÓNS |
© Angeles Vidal & Ramon Cid - vidal@edu.xunta.es