Xustificación

Ciencia Educación Infantil


A educación infantil representa o primeiro paso cara a formación científica do alumnado, e entendemos que ese proceso prodúcese ao través de actividades nas que as nenas e os nenos directamente descubren, coñezen e se achegan a aspectos científicos que conforman a súa realidade.

Debido a idade dos nosos alumnos/as parécenos que magnetismo é un fenómeno ao que se poden achegar con certa facilidade xa que as actividades baséanse fundamentalmente na observación, manipulación e experimentación.

Ademais, os materiais e recursos en xeral necesarios poden ser atopados sen grandes atrancos e non representan ningún perigo para os nenos e nenas na súa utilización.


Observei un milagre... cando sendo un neno de catro ou cinco anos o meu pai me regalou un compás". 

Albert Einstein.

PAIS, A. (1984). "El Señor es sutil ...". 
Barcelona: Editorial Ariel. p.52.

 

AUTORES


GRUPO DE TRABALLO "TORQUE"

Silvia González Vilariño

Sandra Otero Lemos

Sandra Real Nimo

Laura Valiño Lemos

Mª Dolores Vázquez

Mª Ángeles Vidal López

RECOÑECEMENTOS


"XOGANDO COA LUZ"

1º PREMIO DA IV EDICIÓN PREMIOS EDUCACOMPOSTELA, SANTIAGO 2008.

"UNHA OLLADA CARA O PASADO"

2º PREMIOS Mª BARBEITO INNOVACIÓN E EXPERIENCIA PEDAGÓXICA, SANTIAGO 2009.

"LLEVANDO LA CIENCIA A LA EDUCACIÓN INFANTIL"

MENCIÓN DE HONOR. CIENCIA EN ACCIÓN EDICIÓN 10, GRANADA 2009.

LIGAZÓNS


Pagciencia

Lamap

Cienciacreativa

Escolares

Cienciart

El poema de los átomos

Monumento al átomo

Experimentos de física

Tsunami


© Angeles Vidal & Ramon Cid - vidal@edu.xunta.es 

···