Xustificación

Ciencia Educación Infantil


A educación infantil representa o primeiro paso cara a formación científica do alumnado, entendendo ese proceso como resultado de actividades nas que os nenos e as nenas directamente descubren, coñecen e se achegan a aspectos científicos que conforman a súa realidade.

Os fenómenos relacionados coa luz caracterízanse polo seu grande actractivo no seus diferentes manifestacións, polo que implican unha motivación inherente que axuda a levar a cabo todas as actividades.


A sombra non existe; o que ti chamas

sombra é a luz que non ves.”

Henri Barbusse (1873-1935).
Escritor e xornalista francés.
 

AUTORES


GRUPO DE TRABALLO "TORQUE"

Silvia González Vilariño

Sandra Otero Lemos

Sandra Real Nimo

Laura Valiño Lemos

Mª Dolores Vázquez

Mª Ángeles Vidal López

RECOÑECEMENTOS


"XOGANDO COA LUZ"

1º PREMIO DA IV EDICIÓN PREMIOS EDUCACOMPOSTELA, SANTIAGO 2008.

"UNHA OLLADA CARA O PASADO"

2º PREMIOS Mª BARBEITO INNOVACIÓN E EXPERIENCIA PEDAGÓXICA, SANTIAGO 2009.

"LLEVANDO LA CIENCIA A LA EDUCACIÓN INFANTIL"

MENCIÓN DE HONOR. CIENCIA EN ACCIÓN EDICIÓN 10, GRANADA 2009.

LIGAZÓNS


Pagciencia

Lamap

Cienciacreativa

Escolares

Cienciart

El poema de los átomos

Monumento al átomo

Experimentos de física

Tsunami


© Angeles Vidal & Ramon Cid - vidal@edu.xunta.es 

···